Bronnen

  1. Katholiek Onderwijs Vlaanderen. (2015). ZILL selector: Selectietool. Geraadpleegd op 24 november 2018 via: https://zill-selector.katholiekonderwijs.vlaanderen/#/.
  2. De Vlaamse Overheid. (2017). Eindtermen, ontwikkelingsdoelen en leerplannen in het basisonderwijs. Geraadpleegd op 25 november 2018 via: http://onderwijs.vlaanderen.be/nl/eindtermen-ontwikkelingsdoelen-leerplannen-basisonderwijs. 
  3. Google. (2018). Google afbeeldingen.  Geraadpleegd op 25 november 2018 via https://www.google.be/imghp?hl=nl&tab=wi&ei=fTeZVfPlOcHzUtXFlqAD&ved=0CBIQqi4oAQ. 
  4. Vanwynsberghe, H. (2018). Mediaprofieltest: mediawijs. Geraadpleegd 26 november 2018 via https://mediawijs.be/dossiers/dossier-mediawijs-competentiemodel/mediaprofieltest. 
  5. Fisser, P., Voogt, J. (z.j.) TPACK: integratie van het onderwijs. Geraadpleegd op 26 november 2018 via http://www.tpack.nl/. 
  6. De redactie. (2015). Het Vier in balans-model: optimaal rendement met ict. Geraadpleegd op 26 november 2018 via https://www.kennisnet.nl/artikel/het-vier-in-balans-model-optimaal-rendement-met-ict/. 
  7. Google. (2018). Google maps. Geraadpleegd op 27 november 2018 via https://www.google.be/maps. 

  8. Jouwweb. (2018). Jouwweb, jouw website in jouw handen. Geraadpleegd op 24 november 2018 via https://www.jouwweb.nl/. 

  9. Janssen, K. (2013). Hosanna! Kinderbijbel met meer dan 150 verhalen.  Wommelgem: VAN IN.

     

 

 

 

 

 

 

Maak jouw eigen website met JouwWeb